Бібліотека


Завітайте до нашої бібліотеки!


Нормативно-правові документи, які регламентують роботу дошкільного навчального закладу

Базовий компонент дошкільної освіти в Україні (нова редакція)

/Files/images/bbloteka/vikhovatel-metodist.jpg

У ньому зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; сумарний кінцевий показник набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи.

Розкриваються загальні положення, зміст і структура, інваріантна і варіативна складові змісту освіти. Інваріантна складова містить такі освітні лінії:

  • «Особистість дитини»,
  • «Дитина в соціумі»,
  • «Дитина у природному довкіллі»,
  • «Дитина у світі культури»,
  • «Гра дитини»,
  • «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»,
  • «Мовлення дитини».

Варіативна складова презентує освітні лінії
  • «Комп’ютерна грамота»,
  • «Іноземна мова»,
  • «Хореографія»,
  • «Шахи».
Документ підготовлено з урахуванням основних положень Базового компонента дошкільної освіти 1998 року та досягнень провідних науковців у галузі дошкільної освіти України.

Освітні програми

Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років

"Дитина"

/Files/images/0993349.jpgЗагальна структура програми передбачає інтегроване забезпечення діяльності педагогічного персоналу через практичне представлення програмового змісту роботи в таких аспектах:

  • принципи роботи,
  • співпраця з родиною,
  • зростання особистості,
  • завдання та зміст навчально-виховної роботи,
  • показники успішного розвитку дитини,
  • умови успішної педагогічної роботи,
  • вимоги до розвивального предметного середовища,
  • завдання і зміст роботи музичного керівника,
  • додаткова рекомендована література.

Програмовий зміст навчально – виховної роботи з дітьми представлено по роках життя дитини дошкільного віку (від 2 до 7 років) у такій послідовності:

  • «діти раннього віку»,
  • «наші малята»,
  • «дослідники, чомусики»,
  • «наша старша група».

У змісті кожної вікової групи матеріал систематизовано таким чином: особливості розвитку дітей та завдання виховання і навчання дітей, організація виховання і навчання дітей, орієнтовний режим дня, після чого представлені тематичні розділи:
  • «Зростаємо дужими»,
  • «Мова рідна, слово рідне»,
  • «Граючись, зростаємо»,
  • «Віконечко у природу»,
  • «Математична скарбничка»,
  • «Чарівні фарби и талановиті пальчики»,
  • «Привчаємось працювати»,
  • «Діти, які потребують допомоги батьків та вихователів»,
  • «Разом із сім’єю».

Програма розвитку дитини дошкільного віку

«Українське дошкілля»

/Files/images/ukrajinske_doshkillja.jpgЦя програма розширює освітню роботу з дітьми від двох до шести років. Вона побудована на:

  • принципах науковості, інтеграції, системності, комплектності, гуманізації змісту навчання та виховання.
  • реалізовує особистісні орієнтовані моделі дошкільної освіти, прилучає до системи цінностей, культури, традицій українського народу.
  • забезпечує гармонійний розвиток дитини.
У програмі визначено завдання роботи згідно віку дітей з таких напрямків:
  • Фізичний розвиток
  • Соціально – моральний розвиток
  • Пізнавальний розвиток
  • Мовленнєвий розвиток
  • Художньо – естетичний розвиток
  • Креативний розвиток

Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку

«Впевнений старт»

/Files/images/vpevnenij_start.jpgЦя програма ґрунтується на засадах особистісно орієнтованого, інтегрованого, компетентного, діяльного підходу до розвитку, виховання і навчання дітей 5 – 6 року життя. Вона націлює на особистісний розвиток дітей за основними напрямками, організацію різних видів і форм трудової діяльності, робить окремий акцент на ігровій діяльності. Основний програмовий зміст упорядковано за розділами, де окреслюються ключові освітні завдання:

  • Фізичний розвиток
  • Пізнавальний розвиток
  • Мовленнєвий розвиток
  • Художньо – естетичний розвиток
  • Ігрова діяльність
  • Трудова діяльність

Програма художньо - естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку

«Радість творчості»

/Files/images/radost_tvorchestva.jpgЦе сучасна парціальна програма з художньо - естетичного розвитку дітей. Вона виявляє:

  • збереження та розвиток творчого й особистого потенціалу дитини.
  • розвиває емоційно - естетичне сприймання, ціннісне ставлення до краси навколишнього світу,творчі здібності.
  • формує уявлення про різні види мистецтва та їх характерні особливості.
  • збагачує художньо - естетичний досвід дитини.
Кiлькiсть переглядiв: 5

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/Photo 049.jpg

Дата останньої зміни 21 Липня 2014

Фотогалерея